Group Courses

Previous
Next

Onze Groepslessen

Wekelijks worden onze lessen aangeboden aan onze strijders. Het lesrooster van de lessen zijn te vinden in ons eigen Healthy Bastards app. Erg handig aangezien iedereen zich kan aanmelden in de app voor de les. Hierdoor weet de trainer vanuit Healthy Bastards precies wie er komen en hoeveel mensen er komen naar de les.

Healthy Bastards Elite

Tijdens een les Healthy Bastards Elite wordt een grote compound oefening gekozen waarop zal worden gefocust. De ene les kan dit een barbell squat zijn, de andere les een barbell deadlift & niet te vergeten de bench press met barbell. Naast deze main oefeningen zullen tijdens de les 2 à 3 aanvullende oefeningen worden uitgevoerd om optimaal resultaat te kunnen behalen.
Al jouw resultaten zullen persoonlijk worden bijgehouden op onze “Wall of Progress”

Wat wij belangrijk vinden, want meten = weten!

Waarom deze groepsles? Naast Personal Training is dit de meest effectieve les. Zowel kracht, mobiliteit, uithoudingsvermogen en snelheid worden keer op keer op de proef gesteld en verbeterd! Wij vergelijken mensen met een huis, dat klinkt misschien gek, maar de fundering van je training moet goed zijn en daarna kun je bouwen, in de les zorgen we ervoor dat je technisch & efficiënt leert trainen. Maar ook waarom je doet wat je doet tijdens een les. Dat is namelijk de kern, motivatie door educatie en een solide techniek is de basis van trainen, daarna kan je uitbouwen!
Check het groepslesrooster voor het volledige overzicht. In deze les werken we met maximaal 4 personen.

Full Body 45

Deze les focust zich op het trainen van het totale lichaam. Tijdens de les wordt er gebruik gemaakt van attributen. Denk hierbij aan barbells, kettle bells, elastieken, resistance bands en gewichten. Dit zorgt ervoor dat de trainer jou bij sommige oefeningen net wat meer kan uitdagen om zo nog meer resultaat te behalen. Het doel van de les is het opbouwen van kracht in de spieren en het verbeteren van jouw uithoudingsvermogen. De les wordt op verschillende ochtenden en avonden gegeven. Check het groepslesrooster voor het volledige overzicht. In deze les werken we met maximaal 8 personen.

45 Booty Strength

Deze les focust zich op het trainen van de billen, benen en buik. De les is een ladies only les en wordt gegeven door een vrouwelijke trainer. Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van attributen. Denk hierbij aan barbells, kettle bells, resitance bands of losse gewichten. Hier wordt gebruik van gemaakt om nog meer resultaat uit bepaalde oefeningen te kunnen halen en om jou nog meer uit te kunnen dagen! Het doel van de les is het creëren van meer volume in de billen en het trainen van slankere benen en buik. De les wordt op verschillende ochtenden en avonden gegeven. Check het groepslesrooster voor het volledige overzicht. In deze les werken we met maximaal 8 personen.

HB Mobility

 
Mobiliteit staat voor flexibiliteit, kracht en coördinatie en dus de bewegingsvrijheid om grote en gecontroleerde bewegingen met je lichaam te maken. Niet te verwarren met flexibiliteit of lenigheid waarbij je vooral bezig bent met het rekken van je spieren. Bij de mobiliteitsles wordt het zenuwstelsel uitgedaagd om de controle over het lichaam te vergroten. Hierbij staat centraal dat je op een veilige en duurzame manier leert bewegen. Het resultaat is dat jij makkelijker en soepeler beweegt en dat kan weer helpen bij de rest van je dagelijkse activiteiten.

Waarom mobiliteit?

Een betere mobiliteit kan bijdragen aan het voorkomen van blessures en verbetert de duurzaamheid en gezondheid van je gewrichten. Het is onwijs belangrijk om aan je mobiliteit te werken als je bezig bent met krachttraining. Hierbij is het belangrijk om je gewrichten gevarieerd te bewegen en te roteren. Wanneer deze rotatie in je gewrichten beperkt is kan dit leiden tot blessures. Uiteindelijk wil je op latere leeftijd makkelijk en pijnvrij kunnen blijven bewegen, daarom wil je dit integreren in je wekelijkse routine. Dit kan voordat je gaat trainen, belangrijk is om dit te blijven doen, want net als met krachttraining is het heel simpel: ‘if you don’t use it, you lose it’

Healthy Bastards Exceptionals “Teens”

Kracht, conditie, motorische vaardigheden en spel zijn de elementen die een tiener nodig heeft om fit te worden. Zelfs als je er nog een sport naast doet is deze les voor elke tiener een goede toevoeging. In deze les werken we aan alle bovenstaande aspecten en proberen de teens beter te leren bewegen en plezier te maken in een les.

We werken met verschillende gewichten zoals barbells, kettlebels, dumbells en veel vrije oefeningen met het lichaamsgewicht. Om ervoor te zorgen dat het natuurlijk postuur beter gaat worden! Dit doen wij door de basis goed te leren. Denk aan een squat of een push up, maar hier hebben we nog veel meer variaties om het beste uit de teens te halen. De les wordt op verschillende middagen gegeven. Check het groepslesrooster voor het volledige overzicht. In deze les werken we met maximaal 12 teens.

Aanmelden

Wanneer jij part of the community bent geworden krijg jij toegang tot onze Healthy Bastards app. Ideaal want dit is het systeem waarin jij jouw plek voor de les naar voorkeur kunt reserveren! Met een klik op de knop kan jij jouw groepslessen wekelijks inplannen

Chat openen
Need some help?
Hallo, waarmee zou ik je kunnen helpen?